A Wintrac xtreme S a Vredestein kifejezetten nagy teljesítményű (UHP) téli gumiabroncsa, melyet arra terveztek, hogy megbirkózzon a kiszámíthatatlan időjárási helyzetekkel az év leghidegebb évszakában. A Wintrac xtreme S abroncs esetében az optimális biztonság garantálása havas és jeges útfelületen éppoly egyértelmű, mint az elsőrendű tapadás és a kormányzási pontosság. Ez érvényes a hómentes és a hideg útfelületekre is, melyek uralkodó útviszonyoknak számítanak a téli hónapok legtöbb utazása során.
A belső lamellazáró technológia (ISLT) révén a Wintrac xtreme S a felsőkategóriás téli gumiabroncsok nyújtotta lehetőségeket egy példátlan szintre emeli. Ez a technológia a futófelületen lévő lamellák deformálódását minimális szintre csökkenti. Az eredmény: egyedülálló iránytartás és jobb kormányzási pontosság. Ennek köszönhetően nagy sebességnél is biztonságosabb a vezetés. Az Y sebességkódú abroncsok számos méretben elérhetők, így a Giugiaro tervezőcéggel közösen megalkotott Wintrac xtreme S kiváló választás a leggyorsabb és a legelőkelőbb gépkocsik számára.
Jellemzők
Innovatív lamellatechnológia
Belső lamellazáró technológia (ISLT) a lamellákban
Két extraszéles, hosszirányú barázda
Giugiaro-féle formatervezés a futófelületen és az oldalfalakon
H, V és Y sebességkódok
Méretek dupla műszálas szövetvázréteggel és erős övbetéttel
Előnyök
Egyenes mikro-mintaárkok: optimális húzóerő és rövid féktáv
Mikro-mintaárkok cikkcakkban: fokozottabb tapadás a kanyarokban
Kiváló tapadás és kormányzási pontosság minden helyzetben
Kiváló vízelvezetés, még a nagyon széles méreteknél is
A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.
A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.
A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok
A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése
üzemanyag-hatékonyság
Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.
Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet. (Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata * az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)
Kérjük, vegye figyelembe: Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.
nedves tapadás
A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.
Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).* *Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.
Kérjük, vegye figyelembe: A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.
Külső gördülési zaj
A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.
A Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van. B A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél. C A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.
Márka
Vredestein
Modellsorozat
Wintrac Xtreme S
Dimension
225/55 R16 99V XL
Szélesség
225
Tyre profile
55
Construction type
R
A gumiabroncsok méretei
16
Terhelési index
99
Gyorsasági index
(V)
With/Without Valve (TT/TL)
Tömlős gumi
M/C
Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.