A hézagtényező a belső részen 38% , a külsőn 34%, amely javítja az elvezetést és az úttartást.
A szélesebb körkörös barázdaszélességgel a felület belső/külső részen 21,3% és 43,8% megnőtt a megszokott kialakítással ellentétben. Volumenében is növekedhet, amellyel még jobb vízelvezetést produkál.
A teljesen új profilterv és a megerősített oldalfal javítja az abroncs tartását.
A fűrészes körkörös barázdafal: Eltávolítja a vizet a barázdákból azonnal , nagy hatékonysággal, valamint csökkenti a légáramlásból adódó zajt.
A belső és külső oldalirányú barázdákon lekerekített kialakítást alkalmaztunk, optimizáltuk a barázdák szögét, hogy javítsuk a gurulás hangját és erősítsük az elemeket.
EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok
Az Európai Unió CE 1222/2009-es határozata alapján az összes 2012. július 1-je után gyártott autó és haszongépjármû gumiabroncs beletartozik az EU gumiabroncs címke szabványába, három teljesítmény kategóriába rendszerezve õket: üzemanyag-hatékonyság osztályozás A-tól G-ig, nedves tapadás osztályozás A-tól G-ig, és zajkibocsátás decibelben.
A rendelet által meghatározott gumiabroncs kategóriák magukban foglalják : az újrafutózott, a professzionális közúti, verseny/sport gumikat, valamint a speciális tapadást növelõ gumiabroncsokat, mint a szegecses, T típusú ideiglenes tartalék abroncsok, az 1990-es évek elõtt gyártott gumik, gumiabroncsok melyeknek a megengedett legnagyobb sebessége 80 km/h, abroncsok 254 mm-nél kisebb vagy egyenlõ átmérõjû felnikre, vagy nagyobb vagy egyenlõ, mint 635 mm.
Ez a címke egyrészt arra hivatott, hogy támogassa a gazdasági és ökológiai hatékonyságot a forgalomban, úgy mint a közúti biztonság növelése, másrészt, hogy segítséget nyújtson a fogyasztóknak, hogy a célnak megfelelõen válasszanak gumit, biztosítva a termékek egy bizonyos fokú átláthatóságát. Ennek ellenére, a címke hátránya az, hogy csak korlátozott számú jellemzõrõl tájékoztat. A szakemberek állítják, hogy a gumiabroncsoknak sok más egyéb funkciója van, amelyek fontosak és lényegesek a közúti biztonság érdekében, beleértve, de nem kizárólagosan a vízencsúszásra vonatkozó tulajdonságokat, a menetstabilitást, az élettartamot, a termék jellemzõit nedves és száraz utakon, ami más mint a nedves tapadás, és a tulajdonságait havas felületen. A gumiabroncs gyártók azt sugallják, hogy a különbözõ intézmények és az ipari magazinok vizsgálati eredményei továbbra is fontos információforrás kell hogy maradjanak a végsõ fogyasztók számára, mert összpontosítják, és értékelik a legkülönbözõbb gumiabroncs tulajdonságokat és funkciókat.
Sportnex AS-2+ recenze pneumatik
Průměr na základě 233 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
N/A
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry
9 549
08.09.2020odTóth Zoltán Nem kaptam meg a gumit ! Az ügyfélszolgálaton többször is jeleztem az igényemet. Azóta sem vettek fel velem a kapcslatot
14.07.2020odKovács Sándor Jó gumi. A nagy teherbírás nem kellett volna. Akkor nem lenne ennyire gokartos. Komfortosabb lenne.
07.08.2019odHajdu Károly Árérték arányban minden igényt kielégítő vezetést biztosít.
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.