Michelin
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Michelin

Michelin Latitude Tour HP 255/55 R18 105V, N1

Michelin

Michelin Latitude Tour HP 255/55 R18 105V, N1

Michelin - Franciaországi gumigyártó cég, magas árfekvésű minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
255/55 R18 105V, N1 
elérhetőség:
korlátozott készlet
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
Gyorsaság:
V: Jóváhagyott akár 240 km/h
EAN:
3528708736092
Article Number:
D-129865
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
Az ügyfél értékelése:
(2)
EU
European Production
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
ft 81.354
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Az ügyfél értékelése
  • Technikai specifikációk
  • About Michelin
  • VIDEÓ

Kiváló tapadás alacsony hőmérsékleten

Termékelőnyök:

Maximális kényelem.

Számos gépkocsigyártó által homologizálva.

Alacsony gördülési ellenállás az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez.

Technológia:

A „Terrain-Proof” gumikeverék a hosszabb élettartam érdekében.

A StabiliGrip lamella a nagyobb kényelem és biztonság érdekében nedves úton.

Az „deformálható merev” szerkezet a nedves talajon tapasztalt nagyobb biztonság, valamint a hosszabb élettartam érdekében.

Jobb energiaelosztás, amely révén
Jelentősen javul a fékteljesítmény és az úttartás nedves talajon Javul a teljesítmény a havas utakon.

A Stabiligrip technológia 2 lamellatípust ötvöz
a kétirányú lamellák önzáródóak, így nekivághat a hónak, és a száraz úton megszokott teljesítményt élvezheti.

Változó geometria
A lamellák kétirányú kialakításához – amely manapság a legtöbb téli gumiabroncson megtalálható – a MICHELIN kutatási részlege egy változó geometriájú kialakítást adott hozzá, amely nagyobb stabilitást biztosít nagy sebességen.

A téli gumiabroncs, amely
NAGY TELJESÍTMÉNYT ÉS BIZTONSÁGOT kínál.
Rövidebb féktávolság nedves úton és jobb irányíthatóság havon.

Jogi rendelkezések:
(1)Audi Q5, Porsche Cayenne, Mercedes M és R osztály, Range Rover Evoque.
(2) MICHELIN MXV4+ gumiabroncshoz képest, belső teszt, 2006.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

LatitudeTourHP recenze pneumatik

Průměr na základě 17 výsledků testů  N/A
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva  N/A
Ujeté kilometry 0
17.07.2010 od Adasi
Egyenletes a teljesítménye. Bírja a rossz utakat. Eltompítja az úthibákat és nagyon csendes gumi! Vigyázat az összkerékhajtásúak a hóban és jeges úton simán elindulnak vele, de lassítani már nem lehet! Egyszer pirosban átmentem a gyalogátkelõn, pedig tövig nyomtam a féket! Rajta van, hogy M+S, de CSAK nyári gumi! Abban viszont talán a legjobb. Minden SUV-ra ajánlom!
View more reviews
Márka Michelin
Modellsorozat Latitude Tour HP
Dimension 255/55 R18 105V, N1
Szélesség 255
Tyre profile 55
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 18
Terhelési index 105
Gyorsasági index (V)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem

Michelin – mi előrébb vezetjük Önt.

Edouard és André Michelin alapítók elképzelése az volt, hogy elősegítsék a MICHELIN márka fejlesztését, több mint 125 évig törekedtek rá: biztonságosabbá tették a vezetést, elősegítették, hogy egyszerű, biztonságos és kényelmes legyen - első innovatív köpenyeket és kerekekeket gyártattak, közúti térképekkel, útikönyvekkel követve, és hozzájárultak a közlekedési infrastruktúra javításához. Ezzel együtt egy erős elkötelezettség állt fenn, modern mobilitás fenntarthatónak kellet lennie, és nem volt szabad károsnak lennie a környezetre.

Minden évben a Michelin Group több mint 178 millió gumiabroncsot termelt, 68 termelési létesítmény van 17 országban, és az értékesítési hálózatok működnek, több mint 170 országban. A termék széles skálája közé tartoznak az alábbiak: kerékpár, személygépkocsi, teherautó, motorkerékpár, és a traktor gumiabroncsok, illetve gumiabroncsok 5 tonnás földmunkagépekre. 111.700 ember dolgozik a Michelin gyárakban világszerte, és a tulajdonos az egyik legrégebbi, legismertebb védjegye a világnak - a legendás Michelin Man.

Célzott fejlesztés: MICHELIN Total Performance

Az új termékek fejlesztése, a Michelin hűen követi a "MICHELIN Total Performance-et", melyet a szigorú szabvány mindig egyesíti a számos teljesítményeit az abroncsnak a jellemzőit, az optimális eredmény érdekében. Követjük ezt a filozófiát, nem csak a fejlesztés a szabványos termékekben, hanem a motorsportban is. Számos technikai újítás segít enyhíteni a környezeti terheléseket, a járművezetők és a vállalkozások számára. Nem látszanak a gumiabroncs burkolatok, a futófelület tervezése, és a gumi vegyületek, egész életükben a MICHELIN abroncsok megmutassák s teljes potenciált: ők kiváló tapadást, hosszú élettartamot biztosítanak, és az alacsony gördülési ellenállásnak köszönhetően csökkentik az üzemanyag-fogyasztást.

Hogy jobban megértsük azokat a feltételeket, melyeknek a gumik kivannak téve a mindennapi használatban, 2014 nyarán a Michelin elkezdett egy egyedülálló kutatási projektet - az úthasználati Lab. Járművek 3000 járművezetők Európában is felszerelt speciális mérési eszközei az adatok rögzítésében a gumiabroncsok használatátában. Ezek az értékes megállapítások foglalkoztatják a jövőbeli gumiabroncs modelleket, így azok jobban megfelelnek majd a vezetőknek.

*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.


Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben