Michelin
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Michelin

Michelin CrossClimate 235/50 R18 101V XL , SUV

Michelin

Michelin CrossClimate 235/50 R18 101V XL , SUV

A gumiabroncsok méretei
235/50 R18 101V XL , SUV 
elérhetőség:
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
M+S jelzés
hópehely jelzéssel
Gyorsaság:
V: Jóváhagyott akár 240 km/h
Article Number:
R-348738
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
Az ügyfél értékelése:
(5)
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Az ügyfél értékelése
  • Technikai specifikációk
  • About Michelin
  • VIDEÓ

Michelin CrossClimate

Bemutatjuk a MICHELIN CrossClimate abroncsot, amelynek forradalmi teljesítménye garantálja az Ön biztonságát minden időjárási helyzetben.   A nyári abroncsok teljesítményét nyújtja a nedves és száraz burkolaton való tapadás, hosszú élettartam és üzemanyag-hatékonyság területén, és a téli abroncsokét a vonóerő és fékezés terén olyan felhasználók számára, akik  hideg és időnként havas időjárási körülmények között vezetnek. Továbbá egyszerűséget kínál az egész év során csak egy szett abroncs használatával!  Valamint a már jól megszokott előnyöket a MICHELIN Total Performance révén.

Termékelőnyök:

  • Fékezés száraz burkolaton         
  • Fékezés nedves burkolaton - 'A' osztályzat     
  • Vonóerő havon, az első nyári abroncs, amely téli minősítéssel (3PMSF) rendelkezik

Technológia:

  • AZ ÖSSZETEVŐK ÚJ, INTELLIGENS ÖTVÖZETE
  • EGYEDÜLÁLLÓ V-ALAKÚ FUTÓMINTÁZAT ÉS ÚJ, HATÉKONYABB LAMELLÁK KOMBINÁCIÓJA
  • FERDE SZÖGŰ FUTÓBLOKKOK ÉS A HATÉKONYABB LAMELLÁK INNOVATÍV TÁRSÍTÁSA

Jogi rendelkezések:
Független TÜV SÜD tesztek alapján (2014),  205/55 R16 & 195/65 R15 méretek.     
(1)TÜV SÜD 2014.12. hó, 205/55 R16 és 195/65 R15 méretek.
(2)Gördülési ellenállás: «C» osztályzat, a méretek többségénél.
(3)Dekra tesztközpont, 2014 decembere és 2015 januárja között, 205/55 R16 és 195/65 R15 méretek.
*A méretek többségénél. A címkézési besorolások májustól érhetők el.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

CrossClimate recenze pneumatik

Průměr na základě 666 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry 11 530
02.01.2020 od Kálmán
Szerintem nedves úton tökéletes a tapadás és a fékezés.
View more reviews
Márka Michelin
Modellsorozat CrossClimate
Dimension 235/50 R18 101V XL , SUV
Szélesség 235
Tyre profile 50
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 18
Terhelési index 101
Gyorsasági index (V)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem

Michelin – mi előrébb vezetjük Önt.

Edouard és André Michelin alapítók elképzelése az volt, hogy elősegítsék a MICHELIN márka fejlesztését, több mint 125 évig törekedtek rá: biztonságosabbá tették a vezetést, elősegítették, hogy egyszerű, biztonságos és kényelmes legyen - első innovatív köpenyeket és kerekekeket gyártattak, közúti térképekkel, útikönyvekkel követve, és hozzájárultak a közlekedési infrastruktúra javításához. Ezzel együtt egy erős elkötelezettség állt fenn, modern mobilitás fenntarthatónak kellet lennie, és nem volt szabad károsnak lennie a környezetre.

Minden évben a Michelin Group több mint 178 millió gumiabroncsot termelt, 68 termelési létesítmény van 17 országban, és az értékesítési hálózatok működnek, több mint 170 országban. A termék széles skálája közé tartoznak az alábbiak: kerékpár, személygépkocsi, teherautó, motorkerékpár, és a traktor gumiabroncsok, illetve gumiabroncsok 5 tonnás földmunkagépekre. 111.700 ember dolgozik a Michelin gyárakban világszerte, és a tulajdonos az egyik legrégebbi, legismertebb védjegye a világnak - a legendás Michelin Man.

Célzott fejlesztés: MICHELIN Total Performance

Az új termékek fejlesztése, a Michelin hűen követi a "MICHELIN Total Performance-et", melyet a szigorú szabvány mindig egyesíti a számos teljesítményeit az abroncsnak a jellemzőit, az optimális eredmény érdekében. Követjük ezt a filozófiát, nem csak a fejlesztés a szabványos termékekben, hanem a motorsportban is. Számos technikai újítás segít enyhíteni a környezeti terheléseket, a járművezetők és a vállalkozások számára. Nem látszanak a gumiabroncs burkolatok, a futófelület tervezése, és a gumi vegyületek, egész életükben a MICHELIN abroncsok megmutassák s teljes potenciált: ők kiváló tapadást, hosszú élettartamot biztosítanak, és az alacsony gördülési ellenállásnak köszönhetően csökkentik az üzemanyag-fogyasztást.

Hogy jobban megértsük azokat a feltételeket, melyeknek a gumik kivannak téve a mindennapi használatban, 2014 nyarán a Michelin elkezdett egy egyedülálló kutatási projektet - az úthasználati Lab. Járművek 3000 járművezetők Európában is felszerelt speciális mérési eszközei az adatok rögzítésében a gumiabroncsok használatátában. Ezek az értékes megállapítások foglalkoztatják a jövőbeli gumiabroncs modelleket, így azok jobban megfelelnek majd a vezetőknek.

*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.


Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben