
Matador MP92 Sibir Snow
205/70 R16 97H , SUV


-
1 x Matador MP92 Sibir Snow 205/70 R16 97H , SUV =ft 33.589,001 x DeltiGrip DeltiGrip - 237 =ft 23.407,00
- Leírás
- EU Gumiabroncs címke:
- Client reviews rating
Az új Sibir Snow SUV - télen a legjobb A 2012/2013 téli szezon szakértöje - az új generációt képezö, MP92 Sibir Snow SUV M + S téli gumik aszimmetrikus, nem kötött forgásirányú mintázatúak, amely alkalmassá teszi téli használatra a SUV és 4x4 járművek széles skáláján. Kiváló tapadást és vezetési biztonságot nyújtanak téli körülmények között. Különbözö méretekben ajánljuk 15' és 20' átmérők között, a 'T' sebességindextől a 'V' sebességindexig (190km/h-240 km/h). A 'snow' utónév arra vonatkozik, hogy a gumiabroncsot az európai, téli körülményekhez fejlesztették ki szögek használata nélkül.
A SUV megnevezés - Sport Utility Vehicle - azt sugallja, hogy ajánlatos a családi autókon is használni, amikor sportolni, sielni megy a család, Egyformán ajánlott használni a hegyvidéki területeken, valamint a megszokott téli körülmények között. Továbbra, az agresszív zig-zag ('Z')mintázat , több oldalsó barázdából és tapadás élekböl áll. Könnyebben tapad a futófelület a havas felületen. Jobb tapadás havon és fékezési teljesítmény téli körülmények között. Kiválú egyensúly volt megvalósitva az összetevök között. Nagyszerü fékezést biztosit nedves, sőt még havas utakon is. gy például a a forradalmian új 3 dimenziós, egymásba kapcsolódó lamellák kinyílnak, ha a sofőr lassan halad a havon például és összezáródnak a nagyobb stabilitás érdekében ha a sebesség megnő: Ez a csúcstechnológia teszi lehetővé hogy a sofőrök a legtöbbet hozzák ki autójukból, a körülményektől függetlenül.

Bevezetés
2012 november 1-je óta minden gumiabroncsnak, amely 2012 július 1-je után lett gyártva, rendelkeznie kell az Európai Gumiabroncs címkével.
Előnyei
Az Európai Unió által kidolgozott új rendelkezés elősegíti a gazdasági és az ökológiai hatékonyságot és a közlekedés biztonságát.
Hátrányok A gumi címke áttekintést nyújt az ügyfél számára, nagyobb átláthatóságot, de ez csak három kritériumra érvényes. A gumiabroncs széles körű értékeléséhez azonban sokkal nagyobb teljesítmény jellemzők relevánsak. Különösen az alkalmas téli gumik keresésekor a különböző vizsgálati intézmények vizsgálatainak eredményei fontosak, mint az ADAC -é, ami sokkal szigorúbb.
Szeretnénk rámutatni, hogy a gyártó címkézi a gumiabroncsokat és biztosítja számunkra ezt az információt. Ha nem találja a címke értékeket, lehetséges, hogy a gyártó nem tájékoztatott bennünket a címkéről, vagy a terméket 2012 júliusa előtt gyártották. Az említett időpont előtt, még nem volt kötelező a gumikat címkével ellátni, így egyes esetekben lehetséges, hogy a megvásárolt gumi gumiabroncs címke nélkül érkezik.
Szimbólumok
A gumik három teljesítmény jellemző alapján vannak besorolva:
• Üzemanyag-takarékosság (betűk A-tól G-ig)
• Nedves úton való tapadás (betűk A-tól G-ig)
• Gördülési zaj
Cselekedjen
Végül, itt ez a vezető, ami meghatározza az üzemanyag-fogyasztást. Annak érdekében, hogy csökkentse ezt hosszú távon, óvatosan gyorsítson vezetés közben, és ezzel üzemanyag-takarékos és környezetbarát vezetést mutat.
Rendszeresen ellenőrizve az abroncsnyomást, segít javítani a gördülési ellenállást, csökkenti az energia veszteséget, és támogatja az optimális tapadást nedves körülmények között. Hogy csökkentse a balesetek kockázatát, és biztosítsa a saját és a közlekedés többi résztvevőjének biztonságát, mindig ésszerű távolságot tartani.
Több információ: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm
Válasszon a nagy online választékunkból vagy kérjen tőlünk tanácsot. Szakembereink örömmel segítenek kiválasztani a megfelelő gumiabroncsokat a széles termékskálánkból.
Az üzemanyag-hatékonyság osztályozása hét osztályra oszlik, az A-osztály (a legmagasabb), a G-osztály (a legalacsonyabb). Az A-osztályú gumiabroncs 0,1 literrel kevesebbet fogyaszt 100 km-en, mint a B-osztályú gumiabroncs. Lényeges eleme az üzemanyag hatékonyságnak a gördülési ellenállás, vagy gördülési súrlódás.
Gördülési ellenállás
A gördülési ellenállás az az erő, amely ellenzi a mozgást. Például akkor jön létre, amikor egy kerék gördül. A gördülési ellenállás nem csak a geometriától függ, hanem az anyag tulajdonságaitól is.
Átlagérték Átlagos értéke C-E között van. A D osztályút nem használják.
Ez azt mutatja, hogy mennyire hatékony a jármű fékezés közben a nedves utakon. A nedves tapadás fontos jellemzője különösen a nyári gumiknak. Az A osztályú nyújtja a legmagasabb biztonságot és a legrövidebb féktávolságot. Az F osztály alacsony biztonságot és a leghosszabb féktávolságot nyújtja.
A nedves tapadási osztályok a nedves úton való tesztvezetések eredményein alapulnak körülbelül 80 km/h sebességnél. A gumiabroncsok féktávolságainak különbsége 3-5 méteres és a sebességgel fokozódik. Pl, a különbség az A osztályú és az F osztályú fékút között akár 18 méter is lehet.
Átlagérték A gumiabroncsok átlagos értéke B-E osztály között van. A D és G osztályt nem használják.
A szimbólum a külső gördülési zajt decibelben és 3 osztályú hanghullám jelképpel fejezi ki, annak tisztázására, hogy a gumiabroncs képes-e tartani az ajánlott szintet. A külső gördülési zaj, nem felel meg a gumiabroncs zajnak a rekesz belsejében.
A folyamatos zajszint, ami meghaladja a 80 decibelt, egészségügyi problémákat okozhat.
Szimbólum
A három hanghullám szimbolizálja a legrosszabb eredményeket. Ezek a gumik meghaladják a felső jóváhagyott határt. A szimbólum a 2 hanghullám zajszinttel, megfelel a jóváhagyott értéknek. A gumiabroncsok 1 hanghullámmal jelölve három decibellel csendesebbek, mint a jóváhagyott zajszint.