Futómű-beállítást jelző indikátor (VIA) Ebben a piaci szegmensben is megjelenik a Hankook VIA rendszer, amely vizuális visszajelzést ad a söfőr számára a futómű beállítás esetleges hibáiról.
A gumiabroncs szerkezete
Magas tapadású szilika keverék. Megnövelt száraz és nedves tapadás, csökkentett gördülési ellenállás
Végtelenített, teljes futófelületi szélességű 0 fokos öv Ideális futófelületi merevség
Széles acélövek Jobb kezelhetőség száraz és vizes úton egyaránt
Rayon karkasz Megnövelt tartósság és ellenállóbb oldalfal
Nagy merevségű peremtöltő ék Jobb kezelhetőség és precízebb visszajelzés kanyarodás közben
Erős, egy szálból tekercselt peremhuzalkarika Könnyebb szerelés és pontosabb illeszkedés a felnire
EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok
Az Európai Unió CE 1222/2009-es határozata alapján az összes 2012. július 1-je után gyártott autó és haszongépjármû gumiabroncs beletartozik az EU gumiabroncs címke szabványába, három teljesítmény kategóriába rendszerezve õket: üzemanyag-hatékonyság osztályozás A-tól G-ig, nedves tapadás osztályozás A-tól G-ig, és zajkibocsátás decibelben.
A rendelet által meghatározott gumiabroncs kategóriák magukban foglalják : az újrafutózott, a professzionális közúti, verseny/sport gumikat, valamint a speciális tapadást növelõ gumiabroncsokat, mint a szegecses, T típusú ideiglenes tartalék abroncsok, az 1990-es évek elõtt gyártott gumik, gumiabroncsok melyeknek a megengedett legnagyobb sebessége 80 km/h, abroncsok 254 mm-nél kisebb vagy egyenlõ átmérõjû felnikre, vagy nagyobb vagy egyenlõ, mint 635 mm.
Ez a címke egyrészt arra hivatott, hogy támogassa a gazdasági és ökológiai hatékonyságot a forgalomban, úgy mint a közúti biztonság növelése, másrészt, hogy segítséget nyújtson a fogyasztóknak, hogy a célnak megfelelõen válasszanak gumit, biztosítva a termékek egy bizonyos fokú átláthatóságát. Ennek ellenére, a címke hátránya az, hogy csak korlátozott számú jellemzõrõl tájékoztat. A szakemberek állítják, hogy a gumiabroncsoknak sok más egyéb funkciója van, amelyek fontosak és lényegesek a közúti biztonság érdekében, beleértve, de nem kizárólagosan a vízencsúszásra vonatkozó tulajdonságokat, a menetstabilitást, az élettartamot, a termék jellemzõit nedves és száraz utakon, ami más mint a nedves tapadás, és a tulajdonságait havas felületen. A gumiabroncs gyártók azt sugallják, hogy a különbözõ intézmények és az ipari magazinok vizsgálati eredményei továbbra is fontos információforrás kell hogy maradjanak a végsõ fogyasztók számára, mert összpontosítják, és értékelik a legkülönbözõbb gumiabroncs tulajdonságokat és funkciókat.
Ventus Prime 3 K125 recenze pneumatik
Průměr na základě 685 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
N/A
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry
9 980
16.10.2020odHankook A tapasztalatom jó a vezetési stílusomhoz.
21.09.2020odSM Nagyon jó tapadás, jó iránytattás, kényelmes és sportos egyszerre valóban, normális áru gumi, ajánlom mindenkinek, gumisom ma talált egy csavart és egy szöget a bal hátsóban, de nem szakadt szét a gumi csak hetente kicsit engedett, vettem 2 újat, nagyon megkedveltem ezt a típust, téligumim is Hankook egyébként..tényleg ajánlom mindenkinek!
27.11.2018odDimény Lajos Stabilan fekszik az útra. Ha sportosan vezetek, akkor is kiváló a tapadása. A víz elvezetése kitűnő. Nem csúsztak még vele. A felnivédő tökéletesen működik. Ajánlom mindenkinek.
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.