Ügyfélszolgálat (H–P: 7–22):
3619994934
Felhívjuk figyelmét: A gumikat felnik nélkül szállítjuk
(A felni a képen csak illusztráció.)

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
235/60 R18 103W AR, SUV

A gumiabroncsok méretei
235/60 R18 103W  Cserél 
elérhetőség
készleten
Gumiabroncs
Nyári gumi So
Gyorsaság
W: Jóváhagyott akár 270 km/h
EAN
5452000729965
Article Number
R-360990
Gumicímke / Hatékonysági osztályok
C B 69 dB
ft 49.750,00
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
2-5 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérési politika
Több mint 10.000 raktáron lévő gumiabroncs
  • Leírás
  • EU Gumiabroncs címke:

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Az új, nagy teljesítményű gumiabroncs, amely rövidebb fékutat biztosít nedves és száraz utakon, így Ön uralhatja a helyzetet, és élvezheti az utazást

  • Rövidebb fékút nedves és száraz útfelületen
  • Megnövelt tapadás a jobb vezethetőség és irányíthatóság érdekében
  • A vezető autógyártók választása

Rövidebb fékút nedves és száraz útfelületen

Az Active Braking Technology (aktív fékezési technológia) eljárásnak köszönhetően fékezéskor nagyobb az érintkező felület és a tapadás. A talajjal való megnövelt érintkezés rövidebb fékutat biztosít nedves és száraz utakon.

Tapadás a fékezés és kormányozhatóság érdekében

Az Eagle F1 Asymemtric 3 gumiabroncsban használt új Grip Booster (tapadásjavító) összetevő ragasztógyantát tartalmaz a felülettel való tapadás javítása érdekében. Ez jobb tapadást biztosít a nedves és száraz utakon történő fékezéshez és kormányzáshoz.

Kormányozhatóság és tartósság

Az új megerősített felépítési technológia erősebb, könnyű súlyú felépítést biztosít, amely javítja a kormányozhatóságot, a kanyarodási teljesítményt, a kopást és az üzemanyag-hatékonyságot.

TÜV vizsgálati jelentés

Az Eagle F1 Asymmetric 3 összehasonítása a versenytársaihoz

2,6 méteres = 9% -kal rövidebb féktávolság nedves útfelületen *

1,3 méteres = 4% -kal rövidebb féktávolság száraz útfelületen *

4% -kal jobb úttartás nedves útfelületen*

10,9% -kal kevesebb a gördülési ellenállása, mint az átlagos 3 híres nevű versenytársaknak, így a második legalacsonyabb gördülési ellenállású gumiabroncs az összes vizsgált gumiabroncsokból **

* Összehasontítva az átlagos teljesítményű 3 legújabb dizájnt fő versenytársaitól az UHP szegmensben (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). A TÜV SÜD Termék Szolgáltatás felől tesztelt 2015 szeptemberében és októberében a Goodyear Dunlop megbízásából. Új UHP, Gumiabroncs méret: 225/45 R17 91Y; Autó teszt: VW Golf; Vizsgálati helyek: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Jelentés száma 713066268.

** Gördülési ellenállás eredménye: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; átlagos vezető versenytársak–89.1. része a vizsgálatoknak a fent meghatározott 713066268 jelentés számmal.

Az Európai gumiabroncs címke

Bevezetés
2012 november 1-je óta minden gumiabroncsnak, amely 2012 július 1-je után lett gyártva, rendelkeznie kell az Európai Gumiabroncs címkével.

Előnyei
Az Európai Unió által kidolgozott új rendelkezés elősegíti a gazdasági és az ökológiai hatékonyságot és a közlekedés biztonságát.

Hátrányok A gumi címke áttekintést nyújt az ügyfél számára, nagyobb átláthatóságot, de ez csak három kritériumra érvényes. A gumiabroncs széles körű értékeléséhez azonban sokkal nagyobb teljesítmény jellemzők relevánsak. Különösen az alkalmas téli gumik keresésekor a különböző vizsgálati intézmények vizsgálatainak eredményei fontosak, mint az ADAC -é, ami sokkal szigorúbb.

Szeretnénk rámutatni, hogy a gyártó címkézi a gumiabroncsokat és biztosítja számunkra ezt az információt. Ha nem találja a címke értékeket, lehetséges, hogy a gyártó nem tájékoztatott bennünket a címkéről, vagy a terméket 2012 júliusa előtt gyártották. Az említett időpont előtt, még nem volt kötelező a gumikat címkével ellátni, így egyes esetekben lehetséges, hogy a megvásárolt gumi gumiabroncs címke nélkül érkezik.

Szimbólumok
A gumik három teljesítmény jellemző alapján vannak besorolva:
• Üzemanyag-takarékosság (betűk A-tól G-ig)
• Nedves úton való tapadás (betűk A-tól G-ig)
• Gördülési zaj

Cselekedjen
Végül, itt ez a vezető, ami meghatározza az üzemanyag-fogyasztást. Annak érdekében, hogy csökkentse ezt hosszú távon, óvatosan gyorsítson vezetés közben, és ezzel üzemanyag-takarékos és környezetbarát vezetést mutat.

Rendszeresen ellenőrizve az abroncsnyomást, segít javítani a gördülési ellenállást, csökkenti az energia veszteséget, és támogatja az optimális tapadást nedves körülmények között. Hogy csökkentse a balesetek kockázatát, és biztosítsa a saját és a közlekedés többi résztvevőjének biztonságát, mindig ésszerű távolságot tartani.

Több információ: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Válasszon a nagy online választékunkból vagy kérjen tőlünk tanácsot. Szakembereink örömmel segítenek kiválasztani a megfelelő gumiabroncsokat a széles termékskálánkból.

Üzemanyag-takarékosság

Az üzemanyag-hatékonyság osztályozása hét osztályra oszlik, az A-osztály (a legmagasabb), a G-osztály (a legalacsonyabb). Az A-osztályú gumiabroncs 0,1 literrel kevesebbet fogyaszt 100 km-en, mint a B-osztályú gumiabroncs. Lényeges eleme az üzemanyag hatékonyságnak a gördülési ellenállás, vagy gördülési súrlódás.

Gördülési ellenállás
A gördülési ellenállás az az erő, amely ellenzi a mozgást. Például akkor jön létre, amikor egy kerék gördül. A gördülési ellenállás nem csak a geometriától függ, hanem az anyag tulajdonságaitól is.

Átlagérték Átlagos értéke C-E között van. A D osztályút nem használják.

Nedves tapadás

Ez azt mutatja, hogy mennyire hatékony a jármű fékezés közben a nedves utakon. A nedves tapadás fontos jellemzője különösen a nyári gumiknak. Az A osztályú nyújtja a legmagasabb biztonságot és a legrövidebb féktávolságot. Az F osztály alacsony biztonságot és a leghosszabb féktávolságot nyújtja.

A nedves tapadási osztályok a nedves úton való tesztvezetések eredményein alapulnak körülbelül 80 km/h sebességnél. A gumiabroncsok féktávolságainak különbsége 3-5 méteres és a sebességgel fokozódik. Pl, a különbség az A osztályú és az F osztályú fékút között akár 18 méter is lehet.

Átlagérték A gumiabroncsok átlagos értéke B-E osztály között van. A D és G osztályt nem használják.

Gördülési zaj

A szimbólum a külső gördülési zajt decibelben és 3 osztályú hanghullám jelképpel fejezi ki, annak tisztázására, hogy a gumiabroncs képes-e tartani az ajánlott szintet. A külső gördülési zaj, nem felel meg a gumiabroncs zajnak a rekesz belsejében.

A folyamatos zajszint, ami meghaladja a 80 decibelt, egészségügyi problémákat okozhat.

Szimbólum
A három hanghullám szimbolizálja a legrosszabb eredményeket. Ezek a gumik meghaladják a felső jóváhagyott határt. A szimbólum a 2 hanghullám zajszinttel, megfelel a jóváhagyott értéknek. A gumiabroncsok 1 hanghullámmal jelölve három decibellel csendesebbek, mint a jóváhagyott zajszint.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Az új, nagy teljesítményű gumiabroncs, amely rövidebb fékutat biztosít nedves és száraz utakon, így Ön uralhatja a helyzetet, és élvezheti az utazást

  • Rövidebb fékút nedves és száraz útfelületen
  • Megnövelt tapadás a jobb vezethetőség és irányíthatóság érdekében
  • A vezető autógyártók választása

Rövidebb fékút nedves és száraz útfelületen

Az Active Braking Technology (aktív fékezési technológia) eljárásnak köszönhetően fékezéskor nagyobb az érintkező felület és a tapadás. A talajjal való megnövelt érintkezés rövidebb fékutat biztosít nedves és száraz utakon.

Tapadás a fékezés és kormányozhatóság érdekében

Az Eagle F1 Asymemtric 3 gumiabroncsban használt új Grip Booster (tapadásjavító) összetevő ragasztógyantát tartalmaz a felülettel való tapadás javítása érdekében. Ez jobb tapadást biztosít a nedves és száraz utakon történő fékezéshez és kormányzáshoz.

Kormányozhatóság és tartósság

Az új megerősített felépítési technológia erősebb, könnyű súlyú felépítést biztosít, amely javítja a kormányozhatóságot, a kanyarodási teljesítményt, a kopást és az üzemanyag-hatékonyságot.

TÜV vizsgálati jelentés

Az Eagle F1 Asymmetric 3 összehasonítása a versenytársaihoz

2,6 méteres = 9% -kal rövidebb féktávolság nedves útfelületen *

1,3 méteres = 4% -kal rövidebb féktávolság száraz útfelületen *

4% -kal jobb úttartás nedves útfelületen*

10,9% -kal kevesebb a gördülési ellenállása, mint az átlagos 3 híres nevű versenytársaknak, így a második legalacsonyabb gördülési ellenállású gumiabroncs az összes vizsgált gumiabroncsokból **

* Összehasontítva az átlagos teljesítményű 3 legújabb dizájnt fő versenytársaitól az UHP szegmensben (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). A TÜV SÜD Termék Szolgáltatás felől tesztelt 2015 szeptemberében és októberében a Goodyear Dunlop megbízásából. Új UHP, Gumiabroncs méret: 225/45 R17 91Y; Autó teszt: VW Golf; Vizsgálati helyek: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Jelentés száma 713066268.

** Gördülési ellenállás eredménye: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; átlagos vezető versenytársak–89.1. része a vizsgálatoknak a fent meghatározott 713066268 jelentés számmal.

*Az árak tartalmazzák az áfát és a szállítási költségeket Magyarország területén.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.
x
Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben
Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben