Goodyear
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 265/30 R19 93Y XL

Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 265/30 R19 93Y XL

Goodyear - Amerikai gumigyártó cég, magas árfekvésű minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
265/30 R19 93Y XL 
elérhetőség:
korlátozott készlet
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
Gyorsaság:
Y: Jóváhagyott akár 300 km/h
EAN:
4038526347206
Article Number:
R-460027
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
Üzleti értékelések:
sport auto
Az ügyfél értékelése:
(6)
EU
European Production
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
ft 106.559
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Üzleti értékelések
  • Az ügyfél értékelése
  • Technikai specifikációk

Kimagasló teljesítményjellemzőjű gumiabroncs, ami rövidebb fékutat biztosít, amikor a leginkább szükséges.

  • Rövidebb fékút nedves és száraz útfelületen
  • Kifejezetten kormányozhatóság
  • Jobb üzemanyag-hatékonyság

A kimagasló teljesítményt nyújtó, üzemanyag-takarékos Eagle F1 Asymmetric 2 rövidebb fékutat tesz lehetővé.

Rövidebb fékút nedves és száraz utakon. Fékezés közben a gumi és az út érintkezési felületét növelő ActiveBraking technológiának köszönhetően biztosan meg tud állni, amikor a másodperc törtrésze is számít. A vezető versenytársaival összehasonlítva vizsgálva az Eagle F1 Asymmetric 2 nedves úton három méterrel, míg száraz úton két méterrel rövidebb fékutat biztosít.*

Kifejezetten kormányozhatóság. Hozzon ki többet nagy teljesítményű autójából. A kiváló minőségű szilikakeverék javítja a gumi tapadását a nedves és száraz felületen való magabiztos kormányozhatósághoz. A merev szövetváz kiválóan javítja a kormányzás pontosságát nagy sebességnél. Nemrégiben az új Mercedes-Benz CLS gyári gumijának választották.

Jobb üzemanyag-hatékonyság. A Goodyear FuelSaving technológiája nemcsak az üzemanyagköltséget, hanem aCO2-kibocsátást is csökkenti. A könnyű szerkezetnek köszönhetően alacsony a gördülési ellenállása, a szilikakeverék pedig mérsékli a hőképződést.

* Három vezető versenytársa átlagos teljesítményével összehasonlítva. Fékút nedves úton 80 km/h-ról 20 km/h-ra való fékezéskor, fékút száraz úton 100 km/h-ról 0 km/h-ra való fékezéskor. A TÜV SÜD Automotive által 2010 decemberében végzett teszt; gumiabroncsméret: 255/40R19; tesztautó: Audi A7; helyszíne: Mireval (Franciaország) és Garching (Németország); jelentés száma: 76244706-1

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

Üzleti vélemény
Profil:Eagle F1 Asymmetric 2
Értékelés dátuma Teszt Facility Méretek A vélemény szövege Vélemény értékelés Pecsét
03/2013 sport auto 265/30 R19 93Y XL Highly recommended

EagleF1Asymmetric2 recenze pneumatik

Průměr na základě 1 520 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry 10 258
19.10.2018 od Dr. Vehovszky Balázs
A gumi két nyári szezon után szerkezetileg tönkre ment - a gumiban egyre nagyobb ütés van, a futófelület kezd elválni az oldalfaltól, a minta aszimmetrikusan lekopott. Mindez a gumi belső oldalán, nem helyi sérülés hanem nagy kiterjedésű szerkezeti hiba miatt. Egy drága, minőségi gumitól nem ezt várja az ember...
View more reviews
Márka Goodyear
Modellsorozat Eagle F1 Asymmetric 2
Dimension 265/30 R19 93Y XL
Szélesség 265
Tyre profile 30
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 19
Terhelési index 93
Gyorsasági index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.


Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben