Sport Maxx RT
Dunlop
Felhívjuk figyelmét: A gumikat felnik nélkül szállítjuk
(A felni a képen csak illusztráció.)
Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT 225/40 R18 92Y XL felnivédős (MFS), MO

A gumiabroncsok méretei: 225/40 R18 92Y XL felnivédős (MFS), MO 
elérhetőség: Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Gumiabroncs: Nyári gumiSo
Gyorsaság: Y: Jóváhagyott akár 300 km/h
EAN: 5452000474742
Article Number: R-250532
Gumicímke / Hatékonysági osztályok: Gördülési ellenállás C Nedves tapadás A Zajkibocsátás 68dB
DEX:
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner
  • Leírás
  • Gumicímke
  • Technikai specifikációk

A versenyeken megszokott tapadási és fékezési jellemzők dinamikus vezetési élményt biztosítanak. Kivételes tapadás nedves és száraz útfelületen egyaránt. Fokozott irányíthatóság kanyarodáskor Rövidebb fékút autópályán megszokott sebességnél. Üzemanyag-hatékony kialakítás.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Adaptív keverék. A versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten jól alkalmazkodnak az útfelület jellemzőihez. A gumiabroncs mikrofelületének javított tapadása nagy mértékben hozzájárul a gumiabroncs útfelülethez való fokozott tapadásához.Előnyök Kiváló tapadási és fékezési teljesítmény

Fékezést elősegítő masszív blokkok. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát.Előnyök Rövidebb fékút, különösen nagyobb sebességnél.

Silica-Plus keverék. A futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.

Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben

Aszimmetrikus mintázatú futófelület. Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást.Előnyök Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

Laposabb futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4–8%-kal nagyobb tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.

Dual Silica keverék. Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás és kopásállóság.

Kivételes tapadás. Az útviszonyokhoz alkalmazkodó keveréknek köszönhetően a Sport Maxx RT nedves és száraz úton is kiváló tapadást biztosít. A versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten jól alkalmazkodnak az útfelület jellemzőihez, ezáltal a lehető legnagyobb az úttal való érintkezési felület, és jobb a tapadás.

Fokozott irányíthatóság kanyarodáskor. A nagy sebességnél is stabilan kezelhető abroncs sima átmenetet biztosít kanyarokba való behajtáskor. A markáns külső vállblokkok fokozzák a kanyarstabilitást és a kanyarban való vezethetőséget.

Rövidebb fékút autópályán megszokott sebességnél. A Dunlop forradalmian új kialakítású Short Braking blokkjai még nagy sebességnél is rövid fékutat tesznek lehetővé. Tervezésekor a hangsúly a nagy teljesítményen volt. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben hatékonyan fokozzák az úttapadás intenzitását.

Üzemanyag-hatékony kialakítás. A kifejezetten könnyű Sport Maxx RT abroncsokat használó járműnek nemcsak gördülési ellenállása, hanem CO2 -kibocsátása és üzemanyag-fogyasztása is alacsonyabb.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

Az Európai Unió CE 1222/2009-es határozata alapján az összes 2012. július 1-je után gyártott autó és haszongépjármû gumiabroncs beletartozik az EU gumiabroncs címke szabványába, három teljesítmény kategóriába rendszerezve õket: üzemanyag-hatékonyság osztályozás A-tól G-ig, nedves tapadás osztályozás A-tól G-ig, és zajkibocsátás decibelben.

A rendelet által meghatározott gumiabroncs kategóriák magukban foglalják : az újrafutózott, a professzionális közúti, verseny/sport gumikat, valamint a speciális tapadást növelõ gumiabroncsokat, mint a szegecses, T típusú ideiglenes tartalék abroncsok, az 1990-es évek elõtt gyártott gumik, gumiabroncsok melyeknek a megengedett legnagyobb sebessége 80 km/h, abroncsok 254 mm-nél kisebb vagy egyenlõ átmérõjû felnikre, vagy nagyobb vagy egyenlõ, mint 635 mm.

Ez a címke egyrészt arra hivatott, hogy támogassa a gazdasági és ökológiai hatékonyságot a forgalomban, úgy mint a közúti biztonság növelése, másrészt, hogy segítséget nyújtson a fogyasztóknak, hogy a célnak megfelelõen válasszanak gumit, biztosítva a termékek egy bizonyos fokú átláthatóságát. Ennek ellenére, a címke hátránya az, hogy csak korlátozott számú jellemzõrõl tájékoztat. A szakemberek állítják, hogy a gumiabroncsoknak sok más egyéb funkciója van, amelyek fontosak és lényegesek a közúti biztonság érdekében, beleértve, de nem kizárólagosan a vízencsúszásra vonatkozó tulajdonságokat, a menetstabilitást, az élettartamot, a termék jellemzõit nedves és száraz utakon, ami más mint a nedves tapadás, és a tulajdonságait havas felületen.
A gumiabroncs gyártók azt sugallják, hogy a különbözõ intézmények és az ipari magazinok vizsgálati eredményei továbbra is fontos információforrás kell hogy maradjanak a végsõ fogyasztók számára, mert összpontosítják, és értékelik a legkülönbözõbb gumiabroncs tulajdonságokat és funkciókat.

Márka Dunlop
Szezon
Modellsorozat Sport Maxx RT
Dimension 225/40 R18 92Y XL felnivédős (MFS), MO
Szélesség 225
Tyre profile 40
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 18
Terhelési index 92
Gyorsasági index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) With tube
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az áfát és a szállítási költségeket Magyarország területén.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.
Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben