Dunlop
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Dunlop

Dunlop Sport BluResponse 185/60 R14 82H

Dunlop

Dunlop Sport BluResponse 185/60 R14 82H

Dunlop - Japánban gyártott, magas árfekvésű, minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
185/60 R14 82H 
elérhetőség:
készleten
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
Gyorsaság:
H: Jóváhagyott akár 210 km/h
EAN:
3188649818570
Article Number:
R-231956
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
Üzleti értékelések:
ADAC
ANWB.nl
ÖAMTC
EU
European Production
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
ft 28.190
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Üzleti értékelések
  • Technikai specifikációk

ABSZOLÚT TAPADÁS. KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL

  • A versenytársi átlaghoz mérten 2,8 méterrel kedvezőbb nedves féktávolság*
  • A versenytársi átlaghoz mérten 3 méterrel kedvezőbb száraz féktávolság*
  • Üzemanyag-takarékos kialakítás: elődjénél 30%-kal kedvezőbb**
  • Alacsonyabb zajszint

A Dunlop Sport BluResponse kiváló nedves tapadást és elsőrangú üzemanyag-hatékonyságot kínál. További tudnivalók itt. Nagy új teljesítményű gumiabroncs minden kompakt és közepes méretű járműveknek.A speciális tervezés kombinálja dinamikus és hatékonyságát, felső nedves teljesítményű és csökkenti a gördülési ellenállást.

Kiváló teljesítmény nedves utakon. A Sport BluResponse polimer futókeverék révén biztosít jobb tapadást és kezelhetőséget a nedves utakon. A nagyméretű középső mintaárkok gyors vízkiszorítást eredményezve csökkentik az aquaplaning veszélyét.

Rövidebb féktávolság. A Dunlop innovatív Short Braking fékező blokkjai csökkentik a fékutat nedves és száraz utakon. Tervezésekor a hangsúly a nagy teljesítményen volt. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben hatékonyan fokozzák az úttapadás intenzitását.

Üzemanyag-takarékos kialakítás. A Sport BluResponse alacsony légellenállású kialakítást és alacsony hőképződésű futókeveréket alkalmaz, így gördülő ellenállása 30%-kal kedvezőbb, mint elődeié.* Ennek eredménye pedig az évi 100 euróval kisebb üzemanyagköltség.**

Alacsonyabb zajszint. A zárt válmintaárkok csokkentik a zajkibocsátást, ezáltal halkabb és kényelmesebb vezetést eredményezve.

Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben

Változtatható mintaárok-arány. A változtatható mintaárok-aránnyal rendelkező aszimmetrikus mintázatkialakítás kiemelkedő ellenállást tesz lehetővé a vízen futással szemben. A masszív felépítésű vállblokk gyors és turbulenciamentes vízelvezetést tesz lehetővé, ugyanakkor kiemelkedő kanyarstabilitást is biztosít.Előnyök Kiváló ellenállás a vízen futás kialakulásának, fokozott tapadás, jobb kanyarstabilitás és kormányozhatóság.

Aszimmetrikus mintázatú futófelület. Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást.Előnyök Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

Laposabb futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4–8%-kal nagyobb tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

Üzleti vélemény
Profil:Sport BluResponse
Értékelés dátuma Teszt Facility Méretek A vélemény szövege Vélemény értékelés Pecsét
02/2013 ADAC 185/60 R14 82H Recommendable
Stärken sehr ausgewogen Bestnoten auf trockener und nasser Fahrbahn geringer Kraftstoffverbrauch
02/2013 ANWB.nl 185/60 R14 82H Recommendable
Band met zeer goed op elkaar afgestemde eigenschappen. Goed totzeer goed op alle veiligheidsrelevante testcriteria. Beste uit de testop droog en (samen met de Goodyear) op nat wegdek
02/2013 ÖAMTC 185/60 R14 82H Recommendable
sehr ausgewogener Reifen bester auf trockener Fahrbahn Bestnote bei Nässe sehr gut beim Kraftstoffverbrauch
Márka Dunlop
Modellsorozat Sport BluResponse
Dimension 185/60 R14 82H
Szélesség 185
Tyre profile 60
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 14
Terhelési index 82
Gyorsasági index (H)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.


Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben