Ügyfélszolgálat (H–P: 7–22):
3619994934
Felhívjuk figyelmét: A gumikat felnik nélkül szállítjuk
(A felni a képen csak illusztráció.)

Dunlop SP Winter Sport 3D
225/35 R19 88W XL

A gumiabroncsok méretei
225/35 R19 88W  Cserél 
elérhetőség
készleten
Gumiabroncs
Téli gumi Wi
M+S jelzés
hópehely jelzéssel
Gyorsaság
W: Jóváhagyott akár 270 km/h
EAN
5452000815576
Article Number
R-381136
Gumicímke / Hatékonysági osztályok
F C 70 dB
Client reviews rating
(2977)
Frequently bought together:
  • Total Price:
    ft 459.709,00
    1 x Dunlop SP Winter Sport 3D 225/35 R19 88W XL =
    ft 87.825,00
    1 x Maggi Maggi - CATRAKN211 =
    ft 108.409,00
ft 87.825,00
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérési politika
Több, mint 390 szervizpartner
  • Leírás
  • EU Gumiabroncs címke:
  • Client reviews rating

Kimagasló teljesítményű gumiabroncs kiszámíthatatlan téli útviszonyokhoz

  • Könnyű vezethetőség minden időjárási körülmény esetén
  • Kiváló kormányozhatóság száraz úton
  • Jobb tapadás nedves és száraz útfelületen egyaránt
  • Vízenfutás megakadályozása

Kitűnő kormányozhatóság száraz utakon. Az SP Winter Sport 3D abroncsok a Dunlop Touch technológia felhasználásával készülnek. Segítségükkel jobban érezheti az utat, ami kulcsfontosságú az irányíthatóság és kormányozhatóság szempontjából. Az új, 3D rendszerű, kapcsolódó lamellák feszes vállrészt eredményeznek, amely száraz úton javítja a stabilitást és a kormányozhatóságot.

Kitűnő tapadás nedves és száraz útfelületen egyaránt. A speciális szilikakeverék alacsony hőmérsékleten is rugalmas marad, ezáltal száraz és nedves útfelületen is kimagasló tapadást biztosít. A széles érintkezési felületen egyenletesen oszlik el a nyomás, így maximális az úttartás mértéke.

Vízenfutás megakadályozása. A gyors és turbulenciamentes vízelvezetést biztosító menetirányú bordák javítják az abroncs vízenfutással szembeni ellenálló képességét.

Az SP Winter Sport 3D nagy teljesítményű gumiabroncs minden időjárási körülmény esetén megőrzi a jármű irányíthatóságát, és lehetővé teszi, hogy a vezető gyorsan reagálhasson.

Hó, jég és nedvesség: ez az a három időjárási viszony, melyeket a téli időszakban a gumiabroncsnak szemmel kell tartania, ahhoz, hogy egy biztos utazásban részesitsen. Az SP Winter Sport 3D tipussal a Dunlop egy teljesen új téli “profit” állitott elő, mely a csúcstechnologia e három dimenzióját tartalmazza. Három fajta lemez alkotja az SP Winter Sport 3D-t és ezáltal egy kitünő tapadást tesz lehetővé, a havon, a jegen és a vizen. Az új SP Winter Sport 3D tipussal a Dunlop egy új téli gumi csoportjában bukkan fel. Ne kössenek kompromisszumokat és legyenek felkészülve a holnapi havazásra. A tél minden időszakában. Az új Dunlop SP Winter Sport 3D gumiabronccsal.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Silica-Plus keverék. A futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.

Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben

Soklamellás rendszer. A téli vezetési körülmények nagymértékben változhatnak. A hideg, a szárazság, a havazás és az ónos eső kifejezetten nagy igénybevételt jelent a gumiabroncs számára. A Dunlop soklamellás rendszere megfelel ennek a kihívásnak, mert eltérő típusú lamellái a különböző téli útviszonyokhoz igazodnak.Előnyök Állandó teljesítmény különféle téli útviszonyok között is.

Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.

Az Európai gumiabroncs címke

Bevezetés
2012 november 1-je óta minden gumiabroncsnak, amely 2012 július 1-je után lett gyártva, rendelkeznie kell az Európai Gumiabroncs címkével.

Előnyei
Az Európai Unió által kidolgozott új rendelkezés elősegíti a gazdasági és az ökológiai hatékonyságot és a közlekedés biztonságát.

Hátrányok A gumi címke áttekintést nyújt az ügyfél számára, nagyobb átláthatóságot, de ez csak három kritériumra érvényes. A gumiabroncs széles körű értékeléséhez azonban sokkal nagyobb teljesítmény jellemzők relevánsak. Különösen az alkalmas téli gumik keresésekor a különböző vizsgálati intézmények vizsgálatainak eredményei fontosak, mint az ADAC -é, ami sokkal szigorúbb.

Szeretnénk rámutatni, hogy a gyártó címkézi a gumiabroncsokat és biztosítja számunkra ezt az információt. Ha nem találja a címke értékeket, lehetséges, hogy a gyártó nem tájékoztatott bennünket a címkéről, vagy a terméket 2012 júliusa előtt gyártották. Az említett időpont előtt, még nem volt kötelező a gumikat címkével ellátni, így egyes esetekben lehetséges, hogy a megvásárolt gumi gumiabroncs címke nélkül érkezik.

Szimbólumok
A gumik három teljesítmény jellemző alapján vannak besorolva:
• Üzemanyag-takarékosság (betűk A-tól G-ig)
• Nedves úton való tapadás (betűk A-tól G-ig)
• Gördülési zaj

Cselekedjen
Végül, itt ez a vezető, ami meghatározza az üzemanyag-fogyasztást. Annak érdekében, hogy csökkentse ezt hosszú távon, óvatosan gyorsítson vezetés közben, és ezzel üzemanyag-takarékos és környezetbarát vezetést mutat.

Rendszeresen ellenőrizve az abroncsnyomást, segít javítani a gördülési ellenállást, csökkenti az energia veszteséget, és támogatja az optimális tapadást nedves körülmények között. Hogy csökkentse a balesetek kockázatát, és biztosítsa a saját és a közlekedés többi résztvevőjének biztonságát, mindig ésszerű távolságot tartani.

Több információ: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Válasszon a nagy online választékunkból vagy kérjen tőlünk tanácsot. Szakembereink örömmel segítenek kiválasztani a megfelelő gumiabroncsokat a széles termékskálánkból.

Üzemanyag-takarékosság

Az üzemanyag-hatékonyság osztályozása hét osztályra oszlik, az A-osztály (a legmagasabb), a G-osztály (a legalacsonyabb). Az A-osztályú gumiabroncs 0,1 literrel kevesebbet fogyaszt 100 km-en, mint a B-osztályú gumiabroncs. Lényeges eleme az üzemanyag hatékonyságnak a gördülési ellenállás, vagy gördülési súrlódás.

Gördülési ellenállás
A gördülési ellenállás az az erő, amely ellenzi a mozgást. Például akkor jön létre, amikor egy kerék gördül. A gördülési ellenállás nem csak a geometriától függ, hanem az anyag tulajdonságaitól is.

Átlagérték Átlagos értéke C-E között van. A D osztályút nem használják.

Nedves tapadás

Ez azt mutatja, hogy mennyire hatékony a jármű fékezés közben a nedves utakon. A nedves tapadás fontos jellemzője különösen a nyári gumiknak. Az A osztályú nyújtja a legmagasabb biztonságot és a legrövidebb féktávolságot. Az F osztály alacsony biztonságot és a leghosszabb féktávolságot nyújtja.

A nedves tapadási osztályok a nedves úton való tesztvezetések eredményein alapulnak körülbelül 80 km/h sebességnél. A gumiabroncsok féktávolságainak különbsége 3-5 méteres és a sebességgel fokozódik. Pl, a különbség az A osztályú és az F osztályú fékút között akár 18 méter is lehet.

Átlagérték A gumiabroncsok átlagos értéke B-E osztály között van. A D és G osztályt nem használják.

Gördülési zaj

A szimbólum a külső gördülési zajt decibelben és 3 osztályú hanghullám jelképpel fejezi ki, annak tisztázására, hogy a gumiabroncs képes-e tartani az ajánlott szintet. A külső gördülési zaj, nem felel meg a gumiabroncs zajnak a rekesz belsejében.

A folyamatos zajszint, ami meghaladja a 80 decibelt, egészségügyi problémákat okozhat.

Szimbólum
A három hanghullám szimbolizálja a legrosszabb eredményeket. Ezek a gumik meghaladják a felső jóváhagyott határt. A szimbólum a 2 hanghullám zajszinttel, megfelel a jóváhagyott értéknek. A gumiabroncsok 1 hanghullámmal jelölve három decibellel csendesebbek, mint a jóváhagyott zajszint.

Dunlop SP WINTER SPORT 3D tyre review

Average based on 2 977 test results
Grip in dry conditions
Braking in dry conditions
Grip in wet conditions
Braking in wet conditions
Grip in snow
Driving comfort
Internal noise level
Tyre wear
Fuel consumption
Kilometers driven 31 273 385

31.05.2014 from ICEBEAR
A futófelület mélysége 4,5-5.5 mm hóban már nem tapad.Száraz úton jobb lett,de gyártási hibás volt mind a 4 darab.Csalódtam a Dunlop-ban,nem veszek többet !

11.07.2010 from ICEBEAR
Havas és latyakos úton jól tapad,csak agresszív stílussal csúsztatható meg.Esõben magas aquaplaning tartalékokkal rendelkezik de a fékútja hosszú,a nyári Bridgestone ER 300-hoz képest kb, 10-12 méterrel több.Száraz úton jól irányítható,lassú kanyarokban hallani a ritka mintázat keltette zajt.A meleget nem bírja.A kopás nyomai már jelentkeztek 4400 km.után.A gyárilag megadott 195/60-15 T jelzésû gumikat alulméretezettnek tartom az autó képességeihez,valószínû szélesebbet vásárolok ha már cserére szorulnak.

View more reviews

Kimagasló teljesítményű gumiabroncs kiszámíthatatlan téli útviszonyokhoz

  • Könnyű vezethetőség minden időjárási körülmény esetén
  • Kiváló kormányozhatóság száraz úton
  • Jobb tapadás nedves és száraz útfelületen egyaránt
  • Vízenfutás megakadályozása

Kitűnő kormányozhatóság száraz utakon. Az SP Winter Sport 3D abroncsok a Dunlop Touch technológia felhasználásával készülnek. Segítségükkel jobban érezheti az utat, ami kulcsfontosságú az irányíthatóság és kormányozhatóság szempontjából. Az új, 3D rendszerű, kapcsolódó lamellák feszes vállrészt eredményeznek, amely száraz úton javítja a stabilitást és a kormányozhatóságot.

Kitűnő tapadás nedves és száraz útfelületen egyaránt. A speciális szilikakeverék alacsony hőmérsékleten is rugalmas marad, ezáltal száraz és nedves útfelületen is kimagasló tapadást biztosít. A széles érintkezési felületen egyenletesen oszlik el a nyomás, így maximális az úttartás mértéke.

Vízenfutás megakadályozása. A gyors és turbulenciamentes vízelvezetést biztosító menetirányú bordák javítják az abroncs vízenfutással szembeni ellenálló képességét.

Az SP Winter Sport 3D nagy teljesítményű gumiabroncs minden időjárási körülmény esetén megőrzi a jármű irányíthatóságát, és lehetővé teszi, hogy a vezető gyorsan reagálhasson.

Hó, jég és nedvesség: ez az a három időjárási viszony, melyeket a téli időszakban a gumiabroncsnak szemmel kell tartania, ahhoz, hogy egy biztos utazásban részesitsen. Az SP Winter Sport 3D tipussal a Dunlop egy teljesen új téli “profit” állitott elő, mely a csúcstechnologia e három dimenzióját tartalmazza. Három fajta lemez alkotja az SP Winter Sport 3D-t és ezáltal egy kitünő tapadást tesz lehetővé, a havon, a jegen és a vizen. Az új SP Winter Sport 3D tipussal a Dunlop egy új téli gumi csoportjában bukkan fel. Ne kössenek kompromisszumokat és legyenek felkészülve a holnapi havazásra. A tél minden időszakában. Az új Dunlop SP Winter Sport 3D gumiabronccsal.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Silica-Plus keverék. A futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.

Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben

Soklamellás rendszer. A téli vezetési körülmények nagymértékben változhatnak. A hideg, a szárazság, a havazás és az ónos eső kifejezetten nagy igénybevételt jelent a gumiabroncs számára. A Dunlop soklamellás rendszere megfelel ennek a kihívásnak, mert eltérő típusú lamellái a különböző téli útviszonyokhoz igazodnak.Előnyök Állandó teljesítmény különféle téli útviszonyok között is.

Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.

*Az árak tartalmazzák az áfát és a szállítási költségeket Magyarország területén.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.
Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben
Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben