Dunlop
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx TT DSROF 225/60 R17 99V *, runflat

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx TT DSROF 225/60 R17 99V *, runflat

Dunlop - Japánban gyártott, magas árfekvésű, minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
225/60 R17 99V *, runflat 
elérhetőség:
korlátozott készlet
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
Gyorsaság:
V: Jóváhagyott akár 240 km/h
EAN:
3188649809974
Article Number:
R-197311
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
EU
European Production
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
ft 69.309
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Technikai specifikációk

Precíz irányíthatóság a DuPont™ Kevlar® megoldásnak köszönhetően. Nagy teljesítményű sportkocsikhoz. Precíz vezetés a DuPont™ Kevlar® megoldásnak köszönhetően. Kiváló kormányozhatóság és kanyarstabilitás. Kiváló tapadás és fékhatás.

Precíz vezetés a Kevlar technológiának köszönhetően. A DuPont™ Kevlar® technológiát alkalmazó SP Sport Maxx TT új távlatokat nyit a teljesítmény terén. Ez a strapabíró keverék merevebb oldalfalat valósít meg, ami precízebb vezetést teszt lehetővé. A Dunlop Touch technológiája nagy mértékű érzékenységet és visszacsatolást biztosít.

Kiváló kormányozhatóság és kanyarstabilitás. A Sport Maxx TT futófelületének kialakítása sokkal hatékonyabban osztja el a nyomást az abroncs felületén, száraz és nedves úton egyaránt javítva a kormányozhatóságot. Az egyenesből kanyarba való behajtás gördülékenyebb, simább, még nagy sebességnél is jobban érezheti az utat, hamarabb korrigálhat. Merev vállblokkjai kiváló kanyarstabilitást biztosítanak.

Kiváló tapadás és fékezési hatékonyság. Az autóversenyeknél bevált nanorészecskéket tartalmazó különleges futófelületnek köszönhetően nedves és száraz úton is elsőrendű tapadás és rövidebb fékút érhető el. A barázdák aszimmetrikus elrendezése még tovább fokozza a tapadást, emiatt a gépkocsi az autópályán megszokott sebességnél is jól irányítható marad.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Silica-Plus keverék. A futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.

Nanorészecskék. A versenyzésben használt szénkorom nanorészecskékkel adalékolt gumiösszetétel. A gyantával és polimerekkel kevert nanorészecskék száraz és nedves útfelületen egyaránt kiváló tapadást biztosítanak.Előnyök Kimagasló tapadás száraz és nedves útfelületen, precíz fékezési jellemzők, jobb kopásállóság.

Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben Változtatható mintaárok-arány A változtatható mintaárok-aránnyal rendelkező aszimmetrikus mintázatkialakítás kiemelkedő ellenállást tesz lehetővé a vízen futással szemben. A masszív felépítésű vállblokk gyors és turbulenciamentes vízelvezetést tesz lehetővé, ugyanakkor kiemelkedő kanyarstabilitást is biztosít.Előnyök Kiváló ellenállás a vízen futás kialakulásának, fokozott tapadás, jobb kanyarstabilitás és kormányozhatóság.

Aszimmetrikus mintázatú futófelület. Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást.Előnyök Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

Laposabb futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4–8%-kal nagyobb tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

Kevlar® keverék. A Kevlar® szálakat tartalmazó keverékkel megerősített oldalfalaknak köszönhetően a gumiabroncs magas üzemi hőmérsékleten is megőrzi optimális merevségét.Előnyök Fokozott visszacsatolás és precízebb vezethetőség.

Soklamellás rendszer. A téli vezetési körülmények nagymértékben változhatnak. A hideg, a szárazság, a havazás és az ónos eső kifejezetten nagy igénybevételt jelent a gumiabroncs számára. A Dunlop soklamellás rendszere megfelel ennek a kihívásnak, mert eltérő típusú lamellái a különböző téli útviszonyokhoz igazodnak.Előnyök Állandó teljesítmény különféle téli útviszonyok között is. Dual Silica keverék Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás és kopásállóság.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

Márka Dunlop
Modellsorozat SP Sport Maxx TT DSROF
Dimension 225/60 R17 99V *, runflat
Szélesség 225
Tyre profile 60
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 17
Terhelési index 99
Gyorsasági index (V)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.


Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben