Dunlop
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx 295/30 ZR22 (103Y) XL

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx 295/30 ZR22 (103Y) XL

Dunlop - Japánban gyártott, magas árfekvésű, minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
295/30 ZR22 (103Y) XL 
elérhetőség:
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
Gyorsaság:
(Y): Jóváhagyott több mint 301 km/h
EAN:
5452000542281
Article Number:
R-275119
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
EU
European Production
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Technikai specifikációk

A maximális tapadás, kormányozhatóság és vezetési élmény verhetetlen hármasa. Nagy teljesítményű sportkocsikhoz.

  • Kiemelkedő kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen
  • Kiváló fékezési és gyorsítási jellemzők
  • Vízenfutás hatásos megakadályozása
  • Stabilitás és kényelem

Kiemelkedő kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen. Az SP Sport Maxx kivételes teljesítményének titka a Dunlop Touch technológiában rejlik. A gumiabroncs felületén egyenletesen eloszló nyomás miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal. Az egyenesből kanyarba való behajtás gördülékenyebb, simább, így jobban érezheti az utat, hamarabb korrigálhatja mozdulatait.

Kiváló fékezési és gyorsítási jellemzők. A gumikeverék már versenypályán is bizonyította, hogy száraz és nedves úton egyaránt kivételes tapadást képes nyújtani. Gyorsulás közben jobban irányítható a jármű, a fékezés ideje pedig lerövidül. A tartós keverék kopásállósága nagyobb futásteljesítményt biztosít.

Vízenfutás hatásos megakadályozása. Az SP Sports Maxx nedves időben teljesít igazán. A futófelület különleges kialakítású részei gyorsan elvezetik a vizet a gördülő kerék alól, ezáltal esőáztatta utakon is hatékonyan csökkentve a vízenfutás kialakulásának kockázatát.

Stabilitás és kényelem. A stabil középső borda nagy sebességnél is könnyed és precíz vezetést tesz lehetővé. A futómintázat a kényelmesebb és csendesebb vezetési élmény érdekében hatékonyan csökkenti a menetzajt.

A Dunlop SP Sport Maxx gumiabroncs versenyeken is bizonyította, hogy maximális tapadást biztosít a nagy teljesítményű sportautók számára. További tudnivalók itt.

Maximális tapadás- a kitünő utazáshoz. Az új SP Sport Maxx előállitásánál, kihivásnak tekintették, egy olyan gumiabroncsnak a létrehozását, mely a száraz és a nedves útszakaszon egyaránt csúcsteljesitményt nyújt. E probléma az MRT („Multi Radius Tread“) által volt megoldva, egy újfajta technologia, mely a gumikontur 10 radiájának a felszámolásával jár. Mert minél pontosabb a gumikontur kiszámitása, annál homogénebb a guminak a nyomáseloszlása. Minél homogénebb a gumi nyomáseloszlás, annál nagyobb a felület maga és ezáltal lehetővé teszi a száraz és a vizen való tapadást.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben

Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.

Dual Silica keverék. Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás és kopásállóság.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

Az Európai Unió CE 1222/2009-es határozata alapján az összes 2012. július 1-je után gyártott autó és haszongépjármû gumiabroncs beletartozik az EU gumiabroncs címke szabványába, három teljesítmény kategóriába rendszerezve õket: üzemanyag-hatékonyság osztályozás A-tól G-ig, nedves tapadás osztályozás A-tól G-ig, és zajkibocsátás decibelben.

A rendelet által meghatározott gumiabroncs kategóriák magukban foglalják : az újrafutózott, a professzionális közúti, verseny/sport gumikat, valamint a speciális tapadást növelõ gumiabroncsokat, mint a szegecses, T típusú ideiglenes tartalék abroncsok, az 1990-es évek elõtt gyártott gumik, gumiabroncsok melyeknek a megengedett legnagyobb sebessége 80 km/h, abroncsok 254 mm-nél kisebb vagy egyenlõ átmérõjû felnikre, vagy nagyobb vagy egyenlõ, mint 635 mm.

Ez a címke egyrészt arra hivatott, hogy támogassa a gazdasági és ökológiai hatékonyságot a forgalomban, úgy mint a közúti biztonság növelése, másrészt, hogy segítséget nyújtson a fogyasztóknak, hogy a célnak megfelelõen válasszanak gumit, biztosítva a termékek egy bizonyos fokú átláthatóságát. Ennek ellenére, a címke hátránya az, hogy csak korlátozott számú jellemzõrõl tájékoztat. A szakemberek állítják, hogy a gumiabroncsoknak sok más egyéb funkciója van, amelyek fontosak és lényegesek a közúti biztonság érdekében, beleértve, de nem kizárólagosan a vízencsúszásra vonatkozó tulajdonságokat, a menetstabilitást, az élettartamot, a termék jellemzõit nedves és száraz utakon, ami más mint a nedves tapadás, és a tulajdonságait havas felületen.
A gumiabroncs gyártók azt sugallják, hogy a különbözõ intézmények és az ipari magazinok vizsgálati eredményei továbbra is fontos információforrás kell hogy maradjanak a végsõ fogyasztók számára, mert összpontosítják, és értékelik a legkülönbözõbb gumiabroncs tulajdonságokat és funkciókat.

Márka Dunlop
Modellsorozat SP Sport Maxx
Dimension 295/30 ZR22 (103Y) XL
Szélesség 295
Tyre profile 30
Construction type ZR
A gumiabroncsok méretei 22
Terhelési index 103
Gyorsasági index ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.

Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben