Dunlop
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Dunlop

Dunlop SP QuattroMaxx 275/40 R20 106Y XL

Dunlop

Dunlop SP QuattroMaxx 275/40 R20 106Y XL

Dunlop - Japánban gyártott, magas árfekvésű, minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
275/40 R20 106Y XL 
elérhetőség:
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
Gyorsaság:
Y: Jóváhagyott akár 300 km/h
EAN:
4038526322296
Article Number:
D-112586
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Technikai specifikációk

Sportkocsiknál megszokott precizitás és vezetési élmény a nagy teljesítményű szabadidő-autók vezetőinek. Kiváló visszacsatolás. Precíz kormányozhatóság a DuPont™ Kevlar® megoldásnak köszönhetően. Jó tapadás nedves és száraz utakon. Vízenfutás hatásos megakadályozása.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben

Változtatható mintaárok-arány. A változtatható mintaárok-aránnyal rendelkező aszimmetrikus mintázatkialakítás kiemelkedő ellenállást tesz lehetővé a vízen futással szemben. A masszív felépítésű vállblokk gyors és turbulenciamentes vízelvezetést tesz lehetővé, ugyanakkor kiemelkedő kanyarstabilitást is biztosít.Előnyök Kiváló ellenállás a vízen futás kialakulásának, fokozott tapadás, jobb kanyarstabilitás és kormányozhatóság.

Aszimmetrikus mintázatú futófelület. Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást.Előnyök Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

Laposabb futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4–8%-kal nagyobb tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.

Dual Silica keverék. Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás és kopásállóság.

Páratlan visszacsatolás a Touch technológiának köszönhetően. A Dunlop SP QuattroMaxx gumiabroncs a Dunlop Touch technológiának köszönhetően intenzívebb visszacsatolást biztosít. Az eredmény precízebb irányíthatóság és jobb vezetési élmény.

Jó tapadás nedves és száraz utakon. A kettős szilikakeverék az intenzív tapadást és fékhatást nedves és száraz útfelületen is képes biztosítani. A keverék kifejezetten kopásálló, emiatt nagyobb a gumik futásteljesítménye.

Vízenfutás hatásos megakadályozása. A futófelület mély és széles barázdái gyorsan kivetik a vizet, így rendkívül esős időben is megőrzik a gumiabroncs úttartását.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

Márka Dunlop
Modellsorozat SP QuattroMaxx
Dimension 275/40 R20 106Y XL
Szélesség 275
Tyre profile 40
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 20
Terhelési index 106
Gyorsasági index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.


Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben