Dunlop
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Dunlop

Dunlop SP 4 All Seasons 195/65 R15 91H

Dunlop

Dunlop SP 4 All Seasons 195/65 R15 91H

Dunlop - Japánban gyártott, magas árfekvésű, minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
195/65 R15 91H 
elérhetőség:
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Gumiabroncs:
Négyévszakos gumiGAN
M+S jelzés
hópehely jelzéssel
Gyorsaság:
H: Jóváhagyott akár 210 km/h
EAN:
4038526261137
Article Number:
R-122987
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
Sajnos ez a gumi nem található meg állományunkban.
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Technikai specifikációk

Magabiztos kormányozás egész évben

  • Meggyőző teljesítmény egész évben
  • Erőteljes tapadás a téli utakon
  • Vízenfutás hatásos megakadályozása
  • Stabilitás és sima gördülés nagy sebességnél

Meggyőző teljesítmény egész évben. Az SP 4 All Seasons gumiabroncs egész évben jól teljesít a változó útviszonyok okozta viszontagságokkal szemben. Szilikatartalmú, kettős futófelülete széles hőmérséklet-tartományban, a nyári forróságtól a téli fagyokig minden helyzetben jó vezetési jellemzőket nyújt.

Erőteljes tapadás a téli utakon. Magabiztos vezetés a téli utakon. A futófelület mintázatának egymáshoz kapcsolódó lamellái havon, jégen és latyakban is jó tapadást biztosítanak. Az SP 4 All Seasons gumiabroncson látható hópehely szimbólum igazolja, hogy az abroncs téli használatra készült.

Vízenfutás hatásos megakadályozása. Biztos irányítás a nedves és latyakos utakon, csökkentve a vízenfutás kialakulásának kockázatát. A menetirányban futó széles barázdák gyorsan elvezetik a vizet az abroncs érintkezési felületéről.

Stabilitás és sima gördülés nagy sebességnél. Az alakját nagy sebességnél is megőrző gumiabroncs sima gördülést és egyenletes kopást tesz lehetővé.

A Dunlop SP 4All Seasons gumiabroncs egész évben meggyőző stabilitást és irányíthatóságot garantál. Gazdaságos és környezetbarát teljesítményabroncs a kis és alsó-középkategória számára.

Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás.

Menetirányú mintázat. A hideg, nedves reggelekhez tervezett futófelület menetirányú mintázata a barázdák közé kényszeríti a vizet. Az abroncs kialakítása gyorsan elvezeti a vizet az abroncs felületéről, így csökken a vízen futás kialakulásának kockázata.Előnyök Kisebb a vízen futás kockázata.

RunOnFlat Dunlop önhordó technológia (DSST)A Dunlop egyedülálló RunOnFlat megoldásának köszönhetően defekt vagy durrdefekt után akár 80 kilométert is megtehet még. A RunOnFlat technológiával készülő gumiabroncsok megerősített oldalfala az összes levegő eltávozása után is megőrzi a gumiabroncs rugalmasságát.Biztonsági figyelmeztetés A Dunlop RunOnFlat abroncsokat csak olyan autókra szabad felszerelni, amelyek fel vannak készítve defekttűrő abroncsokkal való haladásra, és működő abroncsnyomásjelző rendszerrel (pl. Dunlop WARNAIR) is rendelkeznek. A maximálisan megengedett 80 km távolságot és 80 km/ó sebességet nem szabad túllépni. Mivel az adott gépkocsira vonatkozó feltételek eltérőek lehetnek, mindenképpen tekintse át a gépkocsi használati útmutatóját.

Silica-Plus keverék. A futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.

Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás.

Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben

4D lamellás rendszer. A 4D lamellás rendszerben a futófelület számtalan blokkra oszlik, amely hatékonyan javítja a kanyarodás közbeni tapadást és a stabilitást. Ez a különleges megoldás kiváló oldalirányú kapaszkodóképességet biztosít hóban.Előnyök Kiemelkedő kanyarodási jellemzők még havas útfelületen is.

V alakú barázdák. A finoman barázdált futófelület és a V alakú barázdák hatékonyan gyűjtik össze a havat. A hóval érintkező hó fokozza a kapaszkodóképességet és a tapadást.Előnyök Fokozott kezelhetőség havon.

Laposabb futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4–8%-kal nagyobb tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

Soklamellás rendszer. A téli vezetési körülmények nagymértékben változhatnak. A hideg, a szárazság, a havazás és az ónos eső kifejezetten nagy igénybevételt jelent a gumiabroncs számára. A Dunlop soklamellás rendszere megfelel ennek a kihívásnak, mert eltérő típusú lamellái a különböző téli útviszonyokhoz igazodnak.Előnyök Állandó teljesítmény különféle téli útviszonyok között is.

Funkcionális polimerek. A futófelületet alkotó keverék funkcionális polimerjei fokozott teljesítményt biztosítanak alacsony hőmérsékleten, a zord téli időjárásban pedig kimagaslóan javítják az abroncsok útfelülethez tapadását.Előnyök Kivételes tapadás alacsony hőmérsékleten.

Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

Márka Dunlop
Modellsorozat SP 4 All Seasons
Dimension 195/65 R15 91H
Szélesség 195
Tyre profile 65
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 15
Terhelési index 91
Gyorsasági index (H)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.


Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben