Legmodernebb gyártási technológia A Cooper legújabb gyártmánya
A teljesítményt a következő körülmények között tesztelték: Hegyen, téli körülmények közt
Megfelel a jelenlegi és jövőbeni EU-s szabványoknak: A vizes, olajos felületre, valamint a görgési ellenállás csökkentésére
Teljesítményfokozó direkciós abroncsminta A legújabb számítógépes technológiát, valamit a nagyobb lamellasűrűséget kihasználva az WM-SA2+ javítja a havas, vizes időben az úttartást.
TAG – Tapered Alternating Groove Technology: Előre mutató vállbarázdák és v-slotok a fékezés javítására. A hátrafelé mutató középső barázdák javítják az úttapadást.
EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok
Az Európai Unió CE 1222/2009-es határozata alapján az összes 2012. július 1-je után gyártott autó és haszongépjármû gumiabroncs beletartozik az EU gumiabroncs címke szabványába, három teljesítmény kategóriába rendszerezve õket: üzemanyag-hatékonyság osztályozás A-tól G-ig, nedves tapadás osztályozás A-tól G-ig, és zajkibocsátás decibelben.
A rendelet által meghatározott gumiabroncs kategóriák magukban foglalják : az újrafutózott, a professzionális közúti, verseny/sport gumikat, valamint a speciális tapadást növelõ gumiabroncsokat, mint a szegecses, T típusú ideiglenes tartalék abroncsok, az 1990-es évek elõtt gyártott gumik, gumiabroncsok melyeknek a megengedett legnagyobb sebessége 80 km/h, abroncsok 254 mm-nél kisebb vagy egyenlõ átmérõjû felnikre, vagy nagyobb vagy egyenlõ, mint 635 mm.
Ez a címke egyrészt arra hivatott, hogy támogassa a gazdasági és ökológiai hatékonyságot a forgalomban, úgy mint a közúti biztonság növelése, másrészt, hogy segítséget nyújtson a fogyasztóknak, hogy a célnak megfelelõen válasszanak gumit, biztosítva a termékek egy bizonyos fokú átláthatóságát. Ennek ellenére, a címke hátránya az, hogy csak korlátozott számú jellemzõrõl tájékoztat. A szakemberek állítják, hogy a gumiabroncsoknak sok más egyéb funkciója van, amelyek fontosak és lényegesek a közúti biztonság érdekében, beleértve, de nem kizárólagosan a vízencsúszásra vonatkozó tulajdonságokat, a menetstabilitást, az élettartamot, a termék jellemzõit nedves és száraz utakon, ami más mint a nedves tapadás, és a tulajdonságait havas felületen. A gumiabroncs gyártók azt sugallják, hogy a különbözõ intézmények és az ipari magazinok vizsgálati eredményei továbbra is fontos információforrás kell hogy maradjanak a végsõ fogyasztók számára, mert összpontosítják, és értékelik a legkülönbözõbb gumiabroncs tulajdonságokat és funkciókat.
WM SA2+ recenze pneumatik
Průměr na základě 21 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry
13 476
10.03.2020odHorváth Annak ajánlom ezt a gumit, aki hegyvidéken lakik, vagy hegyi utakon gyakran közlekedik, ahol nem alkalmaznak útszórást. Tapadási, kapaszkodási képessége friss hóban utolérhetetlen. Tehát aki nem a letakarított autópályákon (ADAC Teszt) kívánja használni, hanem meredek hegyvidéki utakon, annak egy kitűnő választás. (Különösen 4x4 szgk-k. Korábban Landrover Freelanderen használtam kb 50.000 km-n át.)
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.