Continental
Megjegyzés: Az árak a felni nélküli gumiabroncsokra vonatkoznak. A gumiabroncs méretétől függően a futófelület mintázata változhat.
Continental

Continental ContiSportContact 5 P SSR 255/35 R19 96Y XL MOE, runflat

Continental

Continental ContiSportContact 5 P SSR 255/35 R19 96Y XL MOE, runflat

Continental - Német gumigyártó cég, elismert szakemberekkel, magas árfekvésű minőségi termék.

A gumiabroncsok méretei
255/35 R19 96Y XL MOE, runflat 
elérhetőség:
korlátozott készlet
Gumiabroncs:
Nyári gumiSo
Gyorsaság:
Y: Jóváhagyott akár 300 km/h
EAN:
4019238507980
Article Number:
R-206525
Gumicímke / Hatékonysági osztályok:
DEX:
EU
European Production
Kérdések esetén forduljon hozzánk support​@tirendo.hu
ft 88.807
Ár darabonként, ÁFA-val
Ingyenes kiszállítás*
5 - 8 munkanap szállítási idő**
14 napos visszatérités
Több, mint 390 szervizpartner

Árucikk hozzáadása az összehasonlításra

  • Leírás
  • Gumicímke
  • Technikai specifikációk
  • VIDEÓ

Rendkívül gyors… a fékezés terén is!

Biztonság, nagy teljesítmény, maximális vezetési élmény sportos és tuningolt gépjárművek számára A Continental szakértői ezen nagyteljesítményű gumiabroncs fejlesztése során a legmodernebb eszközöket és a legújabb technológiai megoldásokat alkalmazták, így garantált a felsőkategóriás gépjárművek számára a tökéletes biztonság és a kimagasló vezetési élmény.

A ContiSportContact™ 5 P abroncsot úgy alakították ki, hogy az első és a hátsó tengely különböző elvárásainak egyaránt megfeleljen. A pontos irányíthatóság és a minden körülmények között garantált tökéletes tapadás révén a gépjármű teljesítménye maximálisan képes érvényesülni. Ugyanakkor a ContiSportContact™ 5 P nem csak nagy teljesítményre képes, hanem a gyors megállásra is. Éppen ezért nem véletlen, hogy a vezető szakértők is ezt az abroncsot ajánlják. A ContiSportContact™ 5 P méretválasztéka 18 colltól érhető el.

Jellemzők:

  • Tökéletes irányíthatóság és sportos kezelhetőség.
  • Egyedülálló tapadás és kiváló oldalvezetés kanyarodáskor.
  • Rövid fékút száraz és vizes útfelületen egyaránt.
  • Az első és a hátsó tengely különböző elvárásaihoz optimalizálva.

Az SSR alapelve:

A hagyományos abroncsokkal ellentétben, az SSR defekttűrő gumiabroncsok megerősített oldalfallal rendelkeznek. Ezek teljes nyomásvesztés esetén is megtartják a gépkocsit azáltal, hogy nem következik be a gumiabroncs oldalfalának összepréselődése a jármű keréktárcsája és az út között. Az SSR gumiabroncsok megerősített oldalfaluk révén még defekt esetén is lehetővé teszik az út folytatását maximum 80 km/h sebességgel, legfeljebb 80 km távolságig. Ez azonban függ az út állapotától és a gépjármű súlyától.

EU gumiabroncs címke és hatékonysági osztályok

A gumiabroncsok címkézéséről szóló rendelet a gumiabroncsok üzemanyag-hatékonyságára, nedves tapadására és külső gördülési zajára vonatkozó tájékoztatási követelményeket határozza meg. Emellett utalást tesz a termék téli útviszonyokra vonatkozó tulajdonságairól is.

A 2012. november 1-je óta hatályos EU 1222/2009 rendeletet felülvizsgálták, és 2021. május 1-jétől az EU 2020/740 rendelet lép a helyébe; ettől kezdve az új követelmények érvényesek. Módosultak az üzemanyag-hatékonyság, a nedves tapadás és a külső zaj minősítési osztályai, és az uniós címke elrendezése is változtak. Az uniós adatbázisban tárolt gyártói termékadatlapok a címkébe integrált QR-kód segítségével letölthetők. A havas és jeges úton való tapadásra vonatkozó információk is újonnan szerepelnek az ezeknek a kritériumoknak megfelelő gumiabroncsok esetében.

A következő gumiabroncsok mentesülnek a rendelet hatálya alól: - a kizárólag 1990. október 1-je előtt először nyilvántartásba vett járművekre szerelhető gumiabroncsok - újrafutózott gumiabroncsok (az EU VO 2020/740 alkalmazandó meghosszabbításáig) - professzionális terepabroncsok - versenyabroncsok - a tapadást javító kiegészítő eszközökkel ellátott, pl. szegecselt gumiabroncsok - T-típusú vészhelyzeti abroncsok - 80 km/h alatti megengedett sebességű gumiabroncsok - ≤ 254 mm vagy ≥ 635 mm névleges átmérőjű felnikre való gumiabroncsok

A kritériumok és az értékelési osztályok áttekintése

üzemanyag-hatékonyság

Az üzemanyag-fogyasztás a gumiabroncsok gördülési ellenállásától, magától a járműtől, a vezetési körülményektől és az autóvezető vezetési stílusától függ. A gumiabroncs mért gördülési ellenállása (gördülési ellenállási együtthatója) A (legmagasabb hatékonyság) és E (legalacsonyabb hatékonyság) közötti osztályokra oszlik.

Ha egy jármű teljes mértékben A osztályú abroncsokkal van felszerelve, akár 7,5%-kal* is csökkenthető a fogyasztása az E osztályú gumikhoz képest. Haszonjárművek esetében ez még magasabb is lehet.
(Forrás: Európai Bizottság hatásvizsgálata
* az (EU) 2020/740 rendeletben meghatározott vizsgálati módszerek szerint mérve)

Kérjük, vegye figyelembe:
Az üzemanyag-fogyasztás nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától, és a környezetbarát vezetéssel jelentősen csökkenthető. Az üzemanyag-hatékonyság javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

nedves tapadás

A nedves tapadást A (legrövidebb fékút) és E (leghosszabb fékút) közötti osztályokba sorolják.

Ha egy autó A osztályú gumiabroncsokkal van felszerelve, akkor az E osztályú gumiabroncsokhoz képest 80 km/h-ról történő fékezéskor (átlagos tapadású útfelületen) akár 18 méterrel is csökkenhet a fékút).*
*Forrás: wdk Német Gumiipari Szövetség Gazdasági Szövetsége e.V.

Kérjük, vegye figyelembe:
A közlekedésbiztonság nagymértékben függ az Ön, mint járművezető vezetési stílusától. A féktávolságokat mindig be kell tartani. A nedves úton való tapadás javítása érdekében rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncsok nyomását.

Külső gördülési zaj

A gumiabroncs által kibocsátott zaj befolyásolja a jármű teljes hangerejét, és nemcsak az Ön vezetési kényelmére, de a környezet zajszennyezésére is hatással van. Az EU gumiabroncs címkéjén a külső gördülési zajt 3 osztályba soroljuk A-tól (legalacsonyabb gördülési zaj) C-ig (legmagasabb gördülési zaj), decibelben (dB) mérve és összehasonlítva a gumiabroncsok külső gördülési zajára vonatkozó európai zajkibocsátási határértékekkel.

A
Az „A” besorolású piktogram azt jelzi, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja több mint 3 dB-lel a 2016-ig érvényes uniós határérték alatt van.
B
A „B” besorolás azt jelenti, hogy a gumiabroncs külső gördülési zaja legfeljebb 3 dB-lel alacsonyabb vagy egyenlő a 2016-ig érvényes uniós határértéknél.
C
A „C” besorolás azt jelenti, hogy a gördülési zaj a megadott határértéket túllépi.

Márka Continental
Modellsorozat ContiSportContact 5 P SSR
Dimension 255/35 R19 96Y XL MOE, runflat
Szélesség 255
Tyre profile 35
Construction type R
A gumiabroncsok méretei 19
Terhelési index 96
Gyorsasági index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Tömlős gumi
M/C Nem
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.


Hírlevél

Fogadjon híreket, információkat az abroncsokról, ajánlatokról és versenyekről

Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
Rendben