07.07.2023odSzabó Csaba A száraz tulajdonságok egyeznek a gyártói leírásokkal. A nedves tapadás sajnos elégtelen. Zakopánéból hazafelé tartva esős úton többször megcsúszott az első kerék, többször kellett korrigálni. Nyílván az útminőség és a keréknyomás is számít, de a nyomás a gyári értékre volt állítva, az útfelület a hyagyományos, de használt aszfalt (nem fehér aszfalt) volt. A mögöttem jövő motoros társaim is észlelték a többszöri korrigálást és nem értették az okát. 20 éve motorozom. Ezalatt kb. 40-45 túrát vezettem összesen 150-160000 km megtételével. Többet vártam a Bridgestontól.
20.09.2021odUtakon Az eddigi 100.000 - 120.000 km motoros pályafutásom alatt sok gumit kipróbáltam már, és az a véleményem alakult ki, hogy nincs jobb túragumi mint a Micheling Pilotroad.
Nos, tévedtem. Az A41 a mostani motorom gyári gumija volt, és rájöttem, hogy nekem pontosan oly jó mindenben mint a Pilotroad csak sokkal de sokkal tartósabb. Régebben volt egy 650-es motorom, azzal egyszer tudtam menni 16.500 km-t egy gumival. Azóta nagy túragépekkel járok és 8.000 - 14.000 km-nél nem bírnak többet az abroncsok. Ez meg 20.000 km. fölött! És ez sem csúszkál semmivel sem jobban alattam mint bármenlyik korábbi. Le vagyok nyűgözve! Még nem kopott el az előző mikor már megvettem a következőt...
*Az árak tartalmazzák az Áfát és a szállítás ingyenes, amennyiben több mint 1 darab abroncsot rendel. Motorkerékpárgumi rendelése esetén nem számítunk fel szállítási költséget már 1 darabtól sem.
**A megrendelések több, mint 90%-a megérkezik az ügyfélhez a megadott szállítási időben.